Infidel Infidel
480
BLOG

Palikot punktuje "czarnych"

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 15
W trakcie kiedy piszę tę notkę, odbywa się kongres Ruchu Poparcia Palikota.
Janusz Palikot w swojej luźnej przemowie przedstawił 15 postulatów naprawy państwa.
Większość z nich są rozwiązaniami systemowymi, ale niektóre dotyczą "czarnych".
"Tłuste brzuchy biskupów", jak to określił Palikot nie mogą być zadowoleni z faktu, że Palikot ma tylu "wiernych".
Nie mogą być zadowoleni z faktu, że Palikot wskazał obrżarstwo księży ze stołu "Komisji Majątkowej", na którym pozostały same okruchy.
Mam wrażenie, że wreszcie w Polsce rozpoczynają się rewolucje, które Europa ma za sobą. Europa do której dążymy.
 
...na jeden z najwazniejszych urzędów w państwie mozna kandydować w stanie niepoczytalności. - Manuela Gretkowska o...

 

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka